ساخت انواع تابلو زینتی+تابلو ورق طلا


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jaryanketab و آدرس jaryanketab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 2
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 7
:: بازدید سال : 49
:: بازدید کلی : 388

RSS

Powered By
loxblog.Com

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه آنلاین کتاب مشهد

ساخت انواع تابلو زینتی+تابلو ورق طلا
پنج شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 16:55 | بازدید : 28 | نوشته ‌شده به دست Jaryanketab | ( نظرات )

سلام توی این مطلب میخوام براتون از تابلو در صنایع دستی صحبت کنم . مطمئنم که همه ی شما از این محصول در خانه هاتون استفاده کردید . یک از صنایع دستی که بیشتر مورد استفاده قرار میگره تابلو ورق طلا زیبا هست که خیلی هم مورد استقابل افراد گرفته است. در هر صورت من میخوام درباره این محصول بهتون اطلاعات بیشتری بدم .امیدوارم که مطلب برای شما مفید واقع بشه.

 

تابلوهای زینتی

 

تابلو های تزیینی محصولاتی هستند که همه ی ما برای زیبایی منازلمون ازشون استفاده میکنیم و حتی خیلی هامون برای بیاد آوردن خاطره های خوب یا مسائل مهم ، عکس هامون را روی تابلو ها چاپ می کنیم .

 

معرق

 

هنر معرق کاری یکی از با قدمت ترین هنر های ایرانی است که قدمت این هنر ایرانی به صد سال هم میرسد. این هنر در خیلی از مواقع با هنر های مشبک ، منبت و خاتم ترکیب و آمیخته شده است.هنر کار با چوب از قدیم الایام به خاطر ارتباط بسیاری که با طبیعت داشته است و خواستاران زیادی که این هنر را دوست داشته اند باقی مانده است .

حکاکی روی چوب یکی از شگفت انگیز ترین هنر هایی هست که انسان دیده و به خاطر زیبایی اون این هنر را یاد گرفته و به دیگران آموزش داده تا همه از این هنر ایرانی و با ارزش با خبر باشند.

 

نصب تابلو به روی دیوار

 

برای نصب تابلو باید میخ را به آرامی روی تابلو و دیوار بکوبید اگر نه ممکن است که به تابلو یا دیوار شما خصوصا تابلو ضربه و آسیب شدید وارد بشه و ممکن است که تابلوی شما خراب شود .

پس مراقب باشید.

 

شما برای نشان دادن علاقه و چیزهایی که دوست که دوست دارید می توانید از تصاویر روی تابلو استفاده کنید . بهترین مکان ها برای نصب تابلو روی دیوار بالای مبلمان ، بالای تخته خواب و دیوار های خالی خونه می باشد .

 

سعی کنید برای تزیین خانه های کوچک از تابلو های بزرگ استفاده نکنید چون این کار باعث می شود که خانه ی شما شلوغ به نظر برسد و سعی کنید از تابلو های کوچک به استفاده کنید تا خانه ی شما شکل زیبایی را به خود بگیرد.

 

شما می توانید برای زیبایی خونه تون از تابلو هایی استفاده کنید که با مبلمان و فضای خونه ی شما مثل پرده ها یا وسایل تزیینی ست باشد و این کار باعث نظم و یکی شدن وسایل خانه و زیبایی خانه  شما می شود.

 

نقاشی روی تابلو

 

هنر نقاشی دوران پر فراز و نشیبی را گذرانده از نقد ها مخالفت ها و موافق ها . این هنر در اروپا و در کشور فرانسه آغاز گردید و گسترش یافته و امروزه این هنر را هنر مدرن می نامند .

هنر و سلیقه

 

یکی از مهم ترین چیزهایی که می تواند خلقیات ، علاقه ها ، دین و غیره را در خانه شما به دیگران نشان دهد وسایل خانه ی شماست .و یکی از مهم ترین وسایلی که می تواند این موارد را به خوبی ایفا کند تابلو نقاشی یا تابلو فرش و تابلو های دیگر هستند . چون تابلو می تواند این ها را به تصویر بکشد و در این صورت دیگران بهتر متوجه می شوند .

 

شکل و ابعاد دیوار

 

بهتر است برای برای دیوار های افقی از تابلو های افقی و برای دیوار های بلند از تابلو های عمودی عمودی استفاده کنید . تابلو حداقل باید دو سوم یا سه چهارم دیوار را بپوشاند . 

شما می توانید برای دیوار های داخل راهرو از تابلو های بلند و کشیده استفاده کنید که حداقل نصف دیوار را پر کرده باشد .

 

نکته

 

یکی از اشتباهات رایجی که اکثر ما انجام میدهیم این است که تابلو را تا حدی بالا نصب می کنیم که برای دیدن حتما باید سرتان را بالا بگیرید تا بتوانید آن را ببینید . آثار دیدنی مثل تابلو یا هرچیز دیگری باید در راستای چشمان انسان باشد . پس تابلو ها را در وسط دیوار نصب کنید تا دیدن آن برای افراد لذت بخش و راحت باشد .

تابلو را آنقدر شل و آویزان نصب نکنید که اگر یکی محکم در را بست بیفتد ، این کار هم خطر زیادی دارد و هم ممکن است تابلو شما آسیب ببیند . پس قبل از شروع به نصب تابلو  چک و بررسی کنید که تابلو را محکم و ایمن نصب کردید .

 

چرا برای خرید تابلو فرش جنس آن را هم  باید در نظر بگیریم؟

 

جنس تابلو فرش بستگی به نخی که قالیباف یا کارخانه جات استفاده میکنند تعیین می شود و در خرید تابلو فرش این امر بسیار بسیار مهم و قابل توجه است . تابلو فرش جزو صنایع دستی میباشد.

نخ هایی که برای بافتن یک تابلو فرش مورد استفاده قرار می گیرد :

 

ابریشم

مرینوس تبریز

پشم

نخ هایی از جنس الیاف مصنوعی

 

هشدار

 

در هنگام خرید تابلو فرش باید حواستان باشد که تابلو فرش مصنوعی را به جای تابلو فرش دستبافت یا طبیعی به شما نفروشند .

 

محل نصب تابلو فرش

 

این که تابلو فرش را کجا نصب می کنید بسیار مهم است و در چشم انداز اون تاثیر بسیار زیادی دارد.

باید تابلو را جایی نصب کنید که هارمونی مناسبی نسبت به بقیه وسایل خانه داشته باشد .

 

قاب تابلو فرش

 

قاب تابلو فرش به علاوه بر این که باعث زیبایی و شیک به نظر رسیدن تابلو فرش می شود همینطور باعث یک نوع حفاظت از تابلو فرش شما هم می شود .

نرسیدن رطوبت به تابلو فرش 



اصولا رطوبت چه برای تابلو فرش طبیعی و چه برای تابلو فرش های مصنوعی اتفاق خانمان سوزی می باشد چون رطوبت باعث سستی چوب های تابلو فرش و خراب شدن خود فرش می شود و اگر این اتفاق به مدت طولانی بیفتد باعث خرابی و پوسیدگی تابلو شما می شود . 

حالا راهکار چیست 

شما باید هر چند وقت اینور و اونور تابلو را چک کنید تا از این که در محوطه تابلو رطوبتی وجود ندارد اطمینان حاصل کنید و اگر رطوبتی وجود داشت سریعا محل تابلو فرش را تغییر می دهید دا مشکلی برای تابلوی شما پیش نیاد . 

 

نکته

 

اگر حالا حالا ها قصد نصب تابلو را ندارید باید به این نکته توجه کنید به هیچ عنوان نباید تابلو فرش را تا کنید چون این کار در بلند مدت باعث شکستگی تابلو فرش شما می شود . شما باید برای این که به تابلو فرش شما آسیبی نرسد تابلو فرش خود را لوله کنید اینطوری در طولانی مدت هم هیچ اتفاق ناگواری برای تابلو فرش شما نیفتد .

تابلو فرش را بدون قاب روی دیوار نزنید چون تماس اون با دیوار گچی ، آهکی یا میخ آسیب جدی به بافت تابلو فرش شما می رساند . 

تابلوی تبلیغاتی

 

هنگامی که مشتری به منظور خرید یک محصول یا دریافت خدماتی خاص از فروشگاه ها یا مغازه ها هست، در شهر تردد می کند اولین راهی که می تواند مغازه یا فروشگاه مورد نظر خود را بیابد ، تابلوی آن مغازه است .

تابلوی مغازه شما پیش از هر چیز در مغازه شما نمایانگر نوع کار و محصولی که در آنجا عرضه می کنید است پس بنابراین شما برای اینکه برند خود و کار خود را به خوبی نمایان کنید نیاز به یک تابلو تبلیغاتی مناسب دارید . خیلی از برند های بزرگ به خاطر تابلو های تبلیغاتی خود معروف شدند مثل فروشگاه افق کوروش که همه شما میشناسید اگر دقت کرده باشید چه تابلو و چه فضای فروشگاه به رنگ قرمز است .

در واقع اگر بخواهیم به طور علمی تر و خلاصه وار صحبت کنیم باید بگوییم انواع تابلو مغازه نقش به سزایی در بازاریابی و بازدهی بیشتر حرفه و فعالیت شما ایفا می کند.

 

انواع مدل های تابلو مغازه

 

انواع مدل های تابلو مغازه از مواد متنوع و صد البته با کیفیت های مختلفی ساخته می شوند، نظیر تابلوهای ساخته شده از چوب ترمووود، آلومینیوم ، کامپوزیت ، استیل ، تیتانیوم ، پلاستیک فشرده ، تابلو نئون پلاستیک و غیره .

 

تابلوهای چوبی

 

تابلوهای چوبی از جنس ترمووود یا سایر الوارها، از چوب های با کیفیت های مختلف ساخته می شوند. این تابلو ها جذابیت و زیبایی خاصی به تابلو مغازه شما می بخشند.

 

تابلو مغازه جنس آلومینیوم

 

تابلوهای چلنیومی از انواع تابلو های بسیار پرطرفدار و پرفروش محسوب می شوند. تابلو چلنیوم در واقع از نوعی آلومینیوم با انعطاف است که این ویژگی انعطاف پذیری آن باعث می شود در ساخت تابلو مغازه با حروف برجسته مورد کاربرد واقع شود.

 

نوع کسب کار

 

در ابتدای مقاله عنوان کردیم که انواع تابلو تبلیغاتی مغازه معرف نوع کسب و کار صاحب مغازه می باشد؛ بنابراین بهتر است در بحث طراحی تابلو از المان ها و اکسسوری های مرتبط با نوع فعالیت مغازه استفاده شود

 

سبک طراحی تابلو

 

سبک طراحی در طراحی تابلوهای تبلیغاتی برخی اماکن مانند رستوران ها، سینماها، کافه ها و … از اهمیت بالایی برخوردارند. به طور مثال برای رستورانی که اقدام به سرو غذاهای محلی یا سنتی می کند، بهره گیری از یک تابلوی سردر با سبک طراحی سنتی می تواند بسیار جذاب و دلنشین باشد.

 

تاثیر رنگ ها در ساخت تابلوی مغازه

امروزه به تأثیر رنگ ها بر دکوراسیون و چیدمان فضاهای مختلف و نیز طراحی محصولات و تابلو های تبلیغاتی پی برده شده است و بر لزوم توجه به این مسئله تأکید بسیاری انجام می گیرد. برای اینکه در دکوراسیون منزل خود تنوع شگرفی ایجاد کنید حتما از فروشگاه زرین هنر ایران بازدید داشته باشید و با محصولات متنوع آن که به دیزاین هرچه بهتر منزل شما کمک خواهد کرد آشنا بشین.







:: برچسب‌ها: خرید تابلو ورق طلا , خرید اینترنتی تابلو ورق طلا , سفارش تابلو ورق طلا , خرید از فروشگاه اینترنتی تابلو ورق طلا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: